Korporativni prevoz

Profesionalan korporativni prevoz za vas i vaše goste

Kada želite da ostavite snažan utisak na partnere, klijente ili zaposlene – naš korporativni prevoz pruža uslugu na visokom nivou. Nudimo luksuzna vozila sa vozačem za sve poslovne potrebe: dolaske i odlaske sa sastanaka, konferencija, aerodroma ili korporativnih događaja.
Svaka vožnja je organizovana precizno i pouzdano, uz diskretan pristup i maksimalan komfor. Bilo da prevozite jednog VIP gosta ili veći broj učesnika, obezbeđujemo efikasnu logistiku i vozila koja odgovaraju imidžu vaše kompanije.

Najčešće postavljena pitanja

Sve što vas je ikada zanimalo o limo prevozu – na jednom mestu

Svoj prevoz možete rezervisati online, minimum 24 časa pre datuma putovanja, ali Vam preporučujemo da rezervaciju izvršite što je ranije moguće kako biste bili sigurni da će naša vozila biti na raspolaganju.

Da biste promenili Vašu rezervaciju, neophodne je da nas kontaktirate putem e-maila na office@mglimobelgrade.rs, navodeći tačan broj rezervacije i željenu promenu. Očekujte povratnu informaciju u roku od 24 časa.

Da biste otkazali Vašu rezervaciju, neophodno je da nam pošaljete e-mail na office@mglimobelgrade.rs najkasnije 24 časa pre samog putovanja, navodeći tačan broj rezervacije koju otkazujete. Nakon toga, dobićete povratni e-mail sa potvrdom o otkazivanju.

Ukoliko je mesto nalaženja aerodrom, vozač će Vas čekati na izlazu, nakon što ste prošli pasošku kontrolu i preuzeli prtljag. Vozač će Vas čekati i držati tablu sa Vašim imenom. Molimo Vas da pokažete vozaču kopiju svoje potvrde rezervacije.

Važna napomena: U slučaju da je Vaš let odložen ili otkazan, pozovite telefonski broj za hitne slučajeve koji je naveden na potvrdi rezervacije, kako biste se posavetovali o promenama. Ukoliko nije drugačije naznačeno, vreme čekanja je 1 sat nakon dogovorenog vremena dolaska. Nakon ovog vremena, ako vozač nije upoznat sa problemom ima pravo da napusti mesto nalaženja, a novac Vam ne može biti refundiran.
U slučaju da ne možete da locirate vozača na mestu nalaženja ili ako ste se zadržali na pasoškoj kontroli, preuzimanju prtljaga ili odeljenju za izgubljeni prtljag, Vaša je odgovornost da nas kontaktirate pozivom broja za pomoć u hitnim slučajevima koji je naveden na Vašoj potvrdi rezervacije.
Ako mesto nalaženja nije aerodrom, vozač će Vas čekati na adresi naznačenoj na potvrdi rezervacije. Ukoliko je mesto nalaženja hotel, vozač će Vas čekati u lobiju hotela. Radi lakšeg prepoznavanja, molimo Vas da kod sebe imate kopiju potvrde rezervacije.
Ukoliko nije drugačije naznačeno, vreme čekanja je 10 minuta nakon najavljenog vremena dolaska. Nakon ovog vremena, vozač ima pravo da napusti mesto sastanka, a novac Vam ne može biti refundiran.
Ukoliko se desi da tokom predviđenih 10 minuta ne možete da pronađete vozača na dogovorenom mestu nalaženja, Vaša je odgovornost da pozovete broj za pomoć u hitnim slučajevima koji je naveden na Vašoj potvrdi rezervacije i objasnite situaciju.