Svoj prevoz možete rezervisati online, minimum 24 časa pre datuma putovanja, ali Vam preporučujemo da rezervaciju izvršite što je ranije moguće kako biste bili sigurni da će naša vozila biti na raspolaganju.
Ukoliko ne možete da pronađete željenu rutu, možete nam poslati email na office@mglimobelgrade.rs
Potrudićemo se da u roku od 24 časa pronađemo vozača za Vas i da Vas obavestimo o troškovima puta.
Nakon napravljene rezervacije, na Vašu mejl adresu stići će potvrda koja sadrži sve detalje vezane za putovanje, kao i broj rezervacije.
Ukoliko je Vaša rezervacija uspešno napravljena, ali niste dobili potvrdu putem e-maila, molimo Vas da prvo proverite spam folder na mejlu. Ukoliko ne pronađete potvrdni e-mail, molimo Vas kontaktirajte nas, slanjem e-maila na office@mglimobelgrade.rs sa detaljima Vaše rezervacije.
Da biste promenili Vašu rezervaciju, neophodne je da nas kontaktirate putem e-maila na office@mglimobelgrade.rs, navodeći tačan broj rezervacije i željenu promenu. Očekujte povratnu informaciju u roku od 24 časa.
Da biste otkazali Vašu rezervaciju, neophodno je da nam pošaljete e-mail na office@mglimobelgrade.rs najkasnije 24 časa pre samog putovanja, navodeći tačan broj rezervacije koju otkazujete. Nakon toga, dobićete povratni e-mail sa potvrdom o otkazivanju.
Ukoliko je mesto nalaženja aerodrom, vozač će Vas čekati na izlazu, nakon što ste prošli pasošku kontrolu i preuzeli prtljag. Vozač će Vas čekati i držati tablu sa Vašim imenom. Molimo Vas da pokažete vozaču kopiju svoje potvrde rezervacije.
Važna napomena: U slučaju da je Vaš let odložen ili otkazan, pozovite telefonski broj za hitne slučajeve koji je naveden na potvrdi rezervacije, kako biste se posavetovali o promenama. Ukoliko nije drugačije naznačeno, vreme čekanja je 1 sat nakon dogovorenog vremena dolaska. Nakon ovog vremena, ako vozač nije upoznat sa problemom ima pravo da napusti mesto nalaženja, a novac Vam ne može biti refundiran.
U slučaju da ne možete da locirate vozača na mestu nalaženja ili ako ste se zadržali na pasoškoj kontroli, preuzimanju prtljaga ili odeljenju za izgubljeni prtljag, Vaša je odgovornost da nas kontaktirate pozivom broja za pomoć u hitnim slučajevima koji je naveden na Vašoj potvrdi rezervacije.
Ako mesto nalaženja nije aerodrom, vozač će Vas čekati na adresi naznačenoj na potvrdi rezervacije. Ukoliko je mesto nalaženja hotel, vozač će Vas čekati u lobiju hotela. Radi lakšeg prepoznavanja, molimo Vas da kod sebe imate kopiju potvrde rezervacije.
Ukoliko nije drugačije naznačeno, vreme čekanja je 10 minuta nakon najavljenog vremena dolaska. Nakon ovog vremena, vozač ima pravo da napusti mesto sastanka, a novac Vam ne može biti refundiran.
Ukoliko se desi da tokom predviđenih 10 minuta ne možete da pronađete vozača na dogovorenom mestu nalaženja, Vaša je odgovornost da pozovete broj za pomoć u hitnim slučajevima koji je naveden na Vašoj potvrdi rezervacije i objasnite situaciju.
Svako dete, bez obzira na uzrast, smatra se putnikom i navodi se prilikom rezervacije i unosa broja putnika. Dečija sedišta naplaćuju se dodatno.
Da, potrebno je da rezervišete dečije sedište. U Srbiji zakonom o bezbednosti saobraćaja je regulisana sigurnost prevoza dece, te postoje i kazne za nekorišćenje dečijih sedišta.
Ukoliko ne rezervišete posebno sedište za dete, vozač ima pravo da odbije da Vam obezbedi transfer.
Ukoliko putujete sa ljubimcem, neophodno je da nas o tome obavestite putem e-maila na office@mglimobelgrade.rs, nakon što napravite rezervaciju. Ljubimci mogu putovati uz doplatu. Takođe, svaki ljubimac mora imati odgovarajuću opremu za transport, lekarske potvrde i druga dokumenta propisana zakonom.
Tokom procesa rezervacije u polju “Handicap Access’’ naznačite ako Vam je potreban prostor za invalidska kolica. Preporuka je da uvek rezervišite miniven ukoliko Vam je potreban prostor za invalidska kolica. Sklopiva invalidske kolica se smatraju jednim komadom prtljaga.
Ukoliko ste zaboravili prtljag ili lični predmet u vozilu, kontaktirajte nas putem e-maila office@mglimobelgrade.rs\ ili pozivom na broj koji se nalazi na Vašoj potvrdi rezervacije. Mi ćemo se potruditi da dostavimo prtljag na Vašu adresu u što kraćem roku.
Važna napomena: Sve dodatne troškove dostave prtljaga i izgubljenih stvari, bićete u obavezi da nadoknadite.
Da, ukoliko je potrebno, možemo Vam dostaviti račun. Molimo kontaktirajte nas putem e-maila office@mglimobelgrade.rs, nakon što rezervišete vožnju, kako biste zatražili račun.
Načini plaćanja koje nudimo su MasterCard i Visa platne kartice, kao i plaćanje preko računa.
Sve sugestije i komentari naših korisnika su dobrodošli i služe nam za unapređenje i poboljšanje naših usluga. Takođe, Vaše komentare možete poslati na našu e-mail adresu office@mglimobelgrade.rs.
Navedite mesto polaska u rezervacionom prozoru, u polju „Pick-up“ i odredište u polju „Drop-off“. U oba polja možete izabrati grad, aerodrom, železničku stanicu, hotel ili uneti tačnu adresu mesta. Molimo Vas, izaberite vreme kada želite da na odredištu uzimajući u obzir vreme putovanja i procedure na aerodromu.
Nakon što napravite rezervaciju za transfer sa aerodroma, neophodno je da navedete broj Vašeg leta koristeći slova i brojeve.
Ukoliko Vaš let stigne ranije, Vaš vozač će biti na dogovorenom mestu, jer pratimo letove. Zbog toga je veoma važno da prilikom rezervacije transfera ostavite tačne podatke i tačan broj leta.
Ukoliko se desi da propustite svoj let, odmah nas kontaktirajte putem broja koji se nalazi na Vašoj potvrdi, navodeći broj rezervacije.
Ako imate bilo kakva dodatna pitanja, molimo Vas da nas kontaktirate. Hvala!
Ukoliko tražite luksuznu i pouzdanu kompaniju za prevoz luksuznim vozilima MG Limousine Serivce je pravi izbor za vas.